Monday, August 1, 2016

Bandar Bola Terbaik - Kisah Persahabatan Hernan Crespo Dan Zlatan Ibrahimovic

Bandar Bola Terbaik - Kisah Persahabatan Hernan Crespo Dan Zlatan Ibrahimovic

Di satu laga,  Ibrahimovic teramat beram, dulu Hernan Crespo menjawab : 'Saya ini bukan pemain jejaka, aku ini Hernan Crespo'. Sejak itu, keduanya menjadi bersahabat baik.

Bandar Bola Terbaik
Bandar Bola Terpercaya - Hernan Crespo menyingkap tabir kisah persahabatan ia bersama Zlatan Ibrahimovic, dimulai dari saling sinis sampai keduanya sanggup saling berikan respek.

Seperti didapati, keduanya sempat bahu-membahu dgn di Internazionale. Crespo mengisahkan, ada satu kontes di Serie A yg mengubah situasi interaksi antara ia bersama bomber Swedia tersebut.

Interaksi aku bersama Zlatan, jikalau boleh aku katakan, sungguh special," papar Crespo pada Guardian.

Ada satu kejuaraan. Cagliari versus Inter. Diwaktu segalanya tak terjadi dgn mulus, kami dalam situasi jelek & tak enteng menyaksikan permainan sepakbola kami. Aku berlari terlampaui tidak sedikit & Zlatan memang lah murka pada kami seluruh.

Kala ia menyamperi aku buat berikan tahu aku sesuatu, aku berujar kepadanya : 'Santai Zlatan... Aku ini bukan anak jejaka, aku ini Hernan Crespo!

& sejak momen itu, kami dulu mempunyai interaksi yg menakjubkan bersama penuh rasa hormat. Ibrahimovic menciptakan aku mengerti seandainya beliau sungguh mengagumi karir yg aku punyai, sbg seseorang pemain kawakan dgn pengalaman lebih tidak sedikit daripada beliau.

Kami senantiasa berteman baik & tiada kekurangan rasa hormat baik untuk aku ingin serta untuk beliau," tandasnya".Ibrahimovic mulai sejak periode depan bakal memperkuat Manchester United sesudah hijrah dari Paris Saint-Germain.

Berita Ini Dilansir Oleh: Agent855 - Bandar Bola Online

No comments:

Post a Comment